Listar por autor "Nogueiras Mascareñas, Luis Miguel"
Mostrando ítems 1-6 de 6
-
A formación a distancia do profesorado na comunidade galega
Fernández Vázquez, Xosé Ramón; Delgado Montoto, José Amador; Nogueiras Mascareñas, Luis Miguel (Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] A Dirección Xeral de Ordenación Educativa da Consellería de Educación na Comunidade Galega inicia, durante o curso académico 1995/96, a implantación dun proxecto para a formación a distancia do profesorado nos ... -
A formación permanente do profesorado en Galicia: a formación en centros
Nogueiras Mascareñas, Luis Miguel; Delgado Montoto, José Amador; Fernández Vázquez, Xosé Ramón (Universidade da Coruña, 1997)[Resume] A Formación Permanente do Profesorado galego (entendida como apoio continuado ó proceso de desenvolvemento profesional dos docentes) ocupa un lugar central e de máxima actualidade non só para os políticos e ... -
Educación ambiental: teoría e práctica no profesorado ourensán
Delgado Montoto, José Amador; Nogueiras Mascareñas, Luis Miguel; Fernández Vázquez, Xosé Ramón (Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] A presente comunicación ten como prinicipal obxectivo coñecer as actitudes, opinións e tamen as prácticas que sobre a denominada Educación Ambiental se levan a cabo nos centros de ensino da nosa provincia. Con tal ... -
Educación, convivencia e conflicto
Nogueiras Mascareñas, Luis Miguel (Universidade da Coruña, 2002)[Resumo] Desde a década dos noventa vense producindo un aumento xeneralizado da conflictividade nos espacios escolares. Cada día que pasa saen a lus novos estudios e investigacións constatando esta realidade. Factores ... -
Orientación e diversidade sociocultural
Nogueiras Mascareñas, Luis Miguel (Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] Existe gran unanimidade na literatura psicopedagóxica na consideración da diversidade do alumnado (en capacidades, gustos, intereses, actitudes, aptitudes...) como unha consecuencia directa, en xeral, da historia ... -
Orientación e diversidade sociocultural
Nogueiras Mascareñas, Luis Miguel (Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Existe gran unanimidade na literatura psicopedagóxica na consideración da diversidade do alumnado (en capacidades, gustos, intereses, actitudes, aptitudes...) como unha consecuencia directa, en xeral, da historia ...